Alla inlägg den 9 september 2008

Av Lina - 9 september 2008 11:02

De senaste dagarna har det inte hänt nåt särskilt. Jag har jobbat kväll sedan i lördags och jag har två dagar till med kvällspass, därefter blir det två mornar vilket jag längar efter nu. Det är skönt att ha lite varierande uppgifter. På ondag har jag faktiskt receptionen istället för restaurangen vilket kommer att vara skönt. Idag hade jag tänkt att ta en lite promenad upp på Gräslidstoppen (tror jag den heter) som ligger bredvid Blåhammaren. Vädret är okej, men det blåser mycket.


På söndag ska vi ha surströmmingsfest och kräftskiva här på stationen. Rebecca håller på fixa och ordna med allt och det kommer att komma mycket folk. Det ska bli sååå gott, jag har verkligen längtat efter surströmming!! =) Erik hade tänkt att komma upp till helgen, men nu vet jag inte om han är så sugen... Jag hoppas att han kommer att provsmaka iallafall.


Igår var jag in på en bra och intressant hemsida; Hedvigs Mat (www.hedvigsmat.se). Det är en  kampanjsida som Hedvig, 78 år från Östersund, har startat för att uppmärksamma pensionärernas mat på äldreboendena i Östersunds kommun. Det är jättebra av henne som verkligen satsar och driver hennes hjärtefrågor, trots att hon är 78 år gammal. Hon uppdaterar hemsidan själv!! Imponerande!


En annan rolig sak som jag sett på You Tube var Bulgariska Idol där en tjej skulle sjunga Maria Careys "Can't live with or without you"  eller "Ken Lee" som hon sjunger.... (http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo) Kolla in den så får ni ett gott skratt. Annars så kan ni göra ett test på http://www.thisgardenisillegal.com/flower-quiz för då kommer det att avsljöa hur du är som person!  Nedan ser ni mitt resultat.

                                         You Are a Daisy  


"You are just a sweet person. When a friend needs a shoulder to cry on, you are happy to offer yours with a box of tissues as well. Once in awhile, you wish you could be a little more dramatic but then sensibility sets back in and you know that you are perfect the way you are.

                              

Tack för alla fina hälsningar jag får! Det uppskattas verkligen. Nu ska jag se efter om jag har några nya bilder som jag kan ladda upp.


Kram kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards