Alla inlägg den 3 september 2008

Av Lina - 3 september 2008 22:01

...hade jag igår natt, eller om det var någon slags magförgiftning. Jag vaknade mitt i natten med världens magknip och illamående. Det blev raka vägen till toan. Sen höll jag på att springa fram och tillbaka från mitt rum varje timme i fem timmar. Fy f*n vad dåligt jag mådde. Skulle jobba frukostpasset men det fick jag säga ifrån mig. Jag somnade äntligen vid 7-tiden och vaknade sedan kl. 11 och då mådde jag mycket bättre, men jag var fortfarande trött och matt i kroppen. Tog det lugnt i p-huset, såg på film och läste böcker. Samtidigt hade jag så dåligt samvete för att jag låg inne eftersom det var det bästa finvädret på länge, solen sken och det var varmt som det vore mitt i sommaren. Lite jobbigt att ligga inne då.


På kvällen piggnade jag till och vi personal som var lediga blev bjuden av de som jobbade på en mycket trevlig middag i matsalen. Grabbarna skulle ha "grabbkväll" men vi fick vara med på ett hörn iallafall.  Dukningen var mycket kreativ och vi blev behandlade som prinsessor. Vi fick en fördrink och sen vin till en trerätters middag. Mycket trevlig kväll blev det. Lägger upp lite bilder så får ni se....


Idag jobbade jag 7-14.30 och sen skyndade jag mig iväg... Jag gick ner till Rundhögen (10km) där Erik skulle komma och hämta mig. Fick sällskap av Malin som skulle åka hem till Piteå (också för begravning). Så nu är jag hemma hos min älskling. Jag har inte träffat honom på över två veckor och det känns så skönt att få ses igen. Han lagade en mycket god middag till mig och serverade ett mycket gott vin till det. =)


Imorgon ska jag åka hem till Boda, men först kanske jag ska åka på en arbetsintervju i Åre för Manpower. Önska mig Lycka till.... ;)


ta hand om varandra


kram kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards