Alla inlägg under augusti 2012

Av Lina - 23 augusti 2012 09:59

Har nu tillbringat en vecka i Norrköping tillsammans med Majas farmor och farfar. Vi har gjort utflykter mest varje dag eller hälsat på annan släkt. Igår var vi på ett Våffelmakeri och åt gott, en annan dag var vi på IKEA och tittade på badrumsinredning, en annan dag var vi på stan för att shoppa och idag är vi på väg till Kolmårdens djurpark. I helgen åker jag och Maja förmodligen till Örebro en sväng och hälsar på vänner medans Erik ska på hans årliga lumparkräftskiva.

Jag har kommit igång med löpträningen. Se så rödrosa jag är i fejjan efter en springtur, lika rosa som linnet :) Så skönt det är att äntligen få träna lite mer så svetten rinner!!!:)

Av Lina - 9 augusti 2012 00:21

Jag skördade mina första jordgubbar för i år, från eget land, nu ikväll. 2 stycken röda ganska stora, saftiga, söta och underbart goda! Mums! Hoppas det blir fler...


Igår var jag och Maja in till stan på 9- årskalas då kusin Hanna från Stockholm fyllde år. Hon bjöd på både hamburgare och tårta. Det var jättetrevligt att få träffas igen, det blir inte så ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Däremot träffar vi kusinerna i Aspås desto mer. Vi umgås en hel del faktiskt.

I tisdags var det åter igen Lit é Kul, årets evenemang i Lit. Och regnade gjorde det förstås som vanligt.

På måndag, när jag kom till Boda, åkte jag, Maja och mamma ner på campingen för att leka på stranden en stund då solen äntligen tittade fram. Maja ÄLSKADE klätterställningrn. Höll inte på få henne därifrån.

Nu är det bara en vecka kvar till semestern!! Nu blir det jobb, snickrande och målande i flera dagar! Pappa och mamma kommer i helgen och hjälper oss. Så snällt!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards