Alla inlägg under juni 2013

Av Lina - 20 juni 2013 11:11

...blir som ny i detta projekt som jag nu har dragit igång. Min gamla lilla söta furusäng som jag hade när jag var liten ska Maja få.  Den har gått i arv kan man säga. Efter mig hade nog min lillebror den, sen har min syster lånat den till sina barn (3 st) och nu är det Majas tur =)


Jag har börjat slipa och spackla på den för den var lite sliten. Har även grundmålat en gång. Den kommer förmodligen bli vit, lite slitet vitt, i shabby shic-stil. Det får bli så eftersom den redan är så gammal...


     


Sen håller jag på med något som är sååå trååååkigt; slipa bort gammal rost på gamla vattenradiatorer... fy vad tråkigt och jobbigt det är men det måste tyvärr göras. När jag slipat klart så ska jag lägga på rostskydd och sen måla. Jag har börjat med ett nu som vi ska sätta in i badrummet men sen har jag tre!!! till att göra. Det tar sin lilla tid att renovera gamla hus!! Pust


         




Av Lina - 6 juni 2013 00:59

..är när man får gå över till grannen och hoppa i deras studsmatta!

...och leka ute i sandlådan eller åka till stranden för att leka i riktigt stor sandlåda

...och hjälpa till i köket tillsammans med mormor

...och bada ute i sjön givetvis!
 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards