Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Lina - 19 februari 2009 15:31

Äntligen har jag flyttat! Min nya adress är Källvägen 16 i Åre, på väg upp mot Tott. Här har jag en underbar utsikt mot Åreskutans topp och Åre by. Fantastiskt! =) Jag kommer att trivas som fisken i vattnet...


Jag bor förstås med Erik min jobbarkompis. Han har tagit vardagsrummet och jag har givetvis sovrummet :) Rummen är nästan lika stora så här i mitt rum får jag plats med många gäster....


Idag har jag tagit en lång sovmorgon och sen har jag bara hållt på att fixa och dona så nu är allt i ordning. Ska till Duved snart och hämta de sista grejerna och städa ut mig.


I tisdags var jag och Prinya (min arbetsledare på HC) i Sundsvall på en "Timeskola", en utbildning för oss som arbetar i en Time-butik. Det var rätt så mycket repetetion för mig som tidigare har arbetat på Statoil (mycket som är likt), men det var rätt så nyttig information vi fick. Efter det gick vi på IKEA i tre timmar och shoppade loss. Jag köpte lite nya saker till lägenheten såsom badrumsmatta, nya lakan och påslakan, en hylla och värmeljus. Prinya handlade desto mer... har aldrig sett en kille shoppa så mycket som han gjorde ;) bara impulsköp!!


På lördag är det Tjejvasan men jag har bestämt mig för att inte åka den. Min uppladdning har inte varit den bästa. Mycket med flytten samt arbetet har tagit så mycket energi så det känns som jag inte har den orken. Samtidigt tycker jag det inte kommer att bli så roligt när man åker ner själv. Vill ju hellre ha en kompis/ett gäng som följer med och vi kan dela på upplevelsen. Så nu försöker jag hitta någon som vill köpa min startplats.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards