Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Lina - 6 februari 2009 21:23

Jag får bara jobba och jobba... innan jag blir ledig nästa gång (på onsdag) så har jag jobbat 12 dagar i rad. Pust! Det har snöat rätt så mycket nu här i Åre plus att det har varit hur vackert väder som helst den senaste veckan. Alla har varit ute i backen, utom jag. Jag längtar verkligen ut nu. Imorgon börjar jag inte förrän 16 (äntligen ett kvällspass!!) och då ska jag ut och åka i Ullådalen tänkte jag. Ska testa på telemarksåkningen igen. Köpte utrustningen ifjol men har inte åkt nåt än i år, endast slalom. Erik följer också med och testar telemark.


Den här veckan har det varit Rix FM´s Årevecka. Morgonzoo-gänget har sänt radio från Tott hotell hela veckan och det har varit massor av aktiviteter uppe i deras uppleveletält vid VM6:an. Jag har givetvis missat ALLT! men imorgon är det faktiskt en jätte-After Ski på Åre torg med massor av artister som jag tänkte gå och kolla på innan jag börjar jobba. Hinner dock bara med ca 45 min (av tre timmar) men det blir säkert bra. Bland annat spelar Jill Johnson, Takida, Danny, Snygg-Erik...


På tisdag nästa vecka ska jag på kurs i Sthlm. Jag ska lära mig hela bakgrundssystemet till kassan i Time-butiken. Helgen nästa vecka ska jag flytta in i min nya lya i Åre och det ska bli så himla skönt. Äntligen ett eget ställe! Tisdagen efter det så ska jag till S-vall på ytterligare en kurs, en Time-kurs där vi ska gå igenom konceptet, ekonomi mm. Och sen, lördag den 21 feb. är det dax för Tjejvasan! Det ser jag framemot. Trots att jag inte har något sällskap av någon kompis så kommer det säkert bli skoj. Startar i startled 2 och har startnummer 1362 - följ med mig på webben!


Angående träning så har det gått upp å ner med det. Är det för kallt ute så är det svårt att åka skidor... så då tränar jag (försöker) på gymmet på H C. Jag har gjort ett eget träningsschema som jag följer. Det är viktigt för mig för på så vis kan jag följa upp träningen. Den här veckan har jag fått möjligheten att träna gratis en vecka på Gold´s Gym (gamla Jocks). Jag har provat Body Pump, Bål (mage/rygg) Body Balance samt styrketräning. Det har varit bra, men nu är jag helt slut! Har en riktigt grym träningsvärk i rumpan och magen!  =) 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards