Alla inlägg den 1 december 2010

Av Lina - 1 december 2010 22:10

Nu var det ett tag sedan jag skrev... Det beror helt enkelt på att det inte har hänt nåt särskilt. Det har varit mycket jobb nu på sistone för mig. Har legat på minustimmar och det måste jag jobba igen innan nyåret. Därför har det blivit många tio-timmarspass. Det går ganska bra, jag delar upp passet så jag sitter på bokningen halva tiden och jobbar i receptionen/Time andra halvan. På så vis så går dagarna fort och jag blir inte lika trött i kroppen. Men man blir ju trött. Det känns som jag inte riktigt hinner vila upp mig emellan... sova, äta, jobba, sova osv.


                                                  


I söndags hade jag bjudit hem lite folk på adventsmys. Jag bjöd på glögg, pepparkakor, tomtegröt, stut med julskinka, kaffe och lussebullar. En mycket trevlig kväll blev det i goda vänners lag. Vi blev totalt 12 personer. Eftersom jag hade jobbat hela dagen och sen skyndat iväg på affärn för att handla och sen ilat iväg på adventsgudstjänst i kyrkan i Duved så var jag helt slut efter denna kväll. Somnade gott efter den dagen. På måndagen var det dags att jobba igen... tio timmar! pust


Idag fick jag äntligen lite lugn å ro och egentid. Ikväll jobbar Erik och jag är hemma själv så jag har hyrt och sett filmen "the blind Side" vilken var superbra, den rekomenderas varmt! Tidigare idag fick jag en skön och avslappnande ansiktsbehandling av min vän Sarah. Det var grymt skönt. Känner mig så fräsch och fin nu =)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards