Alla inlägg den 8 november 2013

Av Lina - 8 november 2013 21:04

Ja nu är man ganska rund om magen... det är lite jobbigt måste jag erkänna. Nu är jag i v. 37 och har därmed 22 dagar kvar till beräknad födelse. Även om jag inte har blivit lika stor som förra gången med Maja i magen, och inte heller lika tung så är det ändå rätt jobbigt med en sån här gravidmage. Han/hon ligger åt rätt håll och mycket högre till skillnad från Maja. Henne var jag tvungen att vända eftersom hon låg i säte v 36


Vikt: 75 kg (+9 kg)

Omkrets: 110 cm

Foglossning: ja, mycket! Pust

men har fått hjälp med ryggbesvären av en naprapat, muskelstimulerande tejp samt akupunktur så det känns bra

Drömmer: Ja väldigt mycket konstiga saker om monster och andra äckliga saker



       


Jag längtar som en galning!! hoppas dessa sista veckor kommer att gå fort. Jag jobbar fortfarande halvtid, har fått graviditetspenning på halvtid så det känns jättebra. Det är skönt att "ha nåt att göra" fast man blir helt slut efter 4 timmars arbete. Det har gått bra eftersom det är så pass lugn period nu innan säsongen drar igång. Visst det har varit höstlov med mycket folk då men det har ändå gått ganska bra. Nu är det tänkt att jag ska jobba en vecka till innan jag "tar ledigt" för uppladdning!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards