Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Ovanligt event

Av Lina - 16 september 2010 13:40

Förra helgen hade vi ett ovanligt stort event på hotellet. Det var Ernst&Young  som hade sitt 20-årsjubileum hos oss. Det var nästan 1600 deltagare. Vi hade fullt på hotellet och nästan helt fullt ute i lägenheterna. Alla rymdes inte hos oss så de andra hotellet i byn var uppbokade också. Det är en stor apparat att få det att funka. Det var otroligt mycket personal, otroligt många kaffekoppar och bullar, choklad och bananer som skulle delas ut, 2 stora scener var riggade -en i arenan och en i lobbyn och barer var uppbyggda överallt! Värd för kvällen var Petra Mede och artister som uppträdde var Orup och Petter. Det är kul och spännande när det händer nåt annorlunda. Alla var riktigt nöjda med helgen.


Bilderna tog jag med mobilkameran så de blev inte de bästa.


      

konferens på dagen i MMA


scen och bord uppdukat i lobbyn (framför Time-butiken)


uppdukat för fest i MMA


 
 
lotta

lotta

19 september 2010 12:36

Hej Lina! Då får jag ömska dig en trevlig resa! Har du någor speciellt inbokat som du ska göra/se? Hälsa familjen. kram lotta

http://atollenrock.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards