Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Vemdalsforum - here I come!!!

Av Lina - 6 november 2008 15:01

Tänkte åka ner till Vemdalen idag för där är det dansforum i helgen! Jag ska åka ner tillsammans med min kompis Jens och ska bo tillsammans med honom och hans kompisar i en stuga vid Sörgårdarna. Jag känner bara Jens och Kristoffer (Jens tog med honom på Halloweenfesten) och resten vet jag vet jag inte vilka de är. Jo förresten två av dom har jag träffat förr men det är inga jag känner. Det ska bli skoj att träffa lite nytt folk faktiskt. Jag behöver lite social samvaro nu och därför bestämde jag mig att följa med så sent som igårkväll trots att jag inte har så mycket pengar nu. Som arbetslös så har man ju inte det så bra ekonomiskt, speciellt inte när man inte är med i någon a-kassa. Jag får väl prioritera lite....


Appropå dans så har jag skickat ut en "inbjudan" till Dansbandskampen i Strängnäs den 22 november (TV-programmet som går på lördagskvällarna) Krokoms turistbyrå arrangerar resan med transport, hotellboende, mat inträdesbiljetter, dans mm. Det kostar bara 1695 kr!! Det vore så skoj om vi kunde åka ett gäng, dansa loss, roa oss och heja fram det jämtländska dansbandet (min favoriter!!) Jannez. De kommer från Laxsjö, Föllinge och de har spelat tillsammans i över 20 år!! Kolla in deras hemsida på www.jannez.nu


Är det någon som är sugen så hör gärna av er till mig!! =)


Nu ska jag iväg och ha kul!

Kramen


 
 
Anna i Hova

Anna i Hova

6 november 2008 15:34

Åh forum! Jag vill också...

http://ruthem.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

7 november 2008 14:53

Ha det sååå skoj på Forumet!!

 
Ingen bild

Anneli

7 november 2008 22:42

Hoppas att du har buskul i Vemdalen!!!

Ang halsbanden så vet jag inte riktigt vilken färg jag gillar bäst - tänkte ge bort först och främst... Men de jag sett är ju fina allihopa! Fundera vidare på säljandet du!

Och du - tack för hjälpen med marknadsföringen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards