Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

En annan del av Åre

Av Lina - 17 januari 2010 20:35

Här ligger man hemma, alldeles själv, sjuk och trött! Blev förkyld av ridturen tror jag. Har jobbat på dagarna trots allt och de senaste kvällarna har jag däckat tidigt i soffan framför TV:n. Erik jobbar natt så honom har jag inte träffat på länge, förutom då en kortis på morgonkvisten när han kommer och lägger sig. Känner mig så ensam... :(


Ett av mina favvo-program började igen ikväll! En annan del av Köping! Tobbe tycker jag är helt fantastiskt rolig! Ikväll var han på Tivoli och köpte en lott. Då fick han en liten nalle i påsen och då sa han; "En dockjävel, vad fan ska man ha den till?" och sockervadden som Linda köpte till honom var "för fan äckligt".... han svär i varje mening tror jag! Haha!!


Jobbar imorgon också men sen är jag ledig i tre dagar och det ska bli skönt! Vill bli frisk nu så jag kan ge mig ut och åka mera skidor, både utför och på längden. På onsdag ska jag upp till Årebjörnen och testa åka (hoppas på att få köra!) hundspann och provsmaka menyn på Carins Krog. Vi blev ditbjudna genom jobbet så man få passa på när det är gratis =)



 
 
Ingen bild

Karin kusin

17 januari 2010 22:19

Huvva, stackars dig!! Jag har känt mig tussig flera dagar men det bryter inte ut riktigt...hoppas du blir bättre fort så du kan göra det du vill. Låter som dom har god mat där på "Carins" krog ;)

 
Linda

Linda

18 januari 2010 14:02

KRYA PÅ DIG!!!

http://www.lindizzi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards